Jak znakują gadżety reklamowe

Aktualnie dostępne są na rynku cztery najpopularniejsze metody znakowania power banków oraz innych gadżetów reklamowych.

W ich skład wchodzą grawer laserowy, druk cyfrowy UV, tampondruk i tłoczenie. Każdy gadżet reklamowy produkowany jest w celach promocyjnych firmy. Jeśli nie zostanie oznaczony odpowiednim nośnikiem reklamy, będzie nic nie znaczącym długopisem lub pendrivem.

Zatem muszą się na nim znaleźć proste i krótkie elementy, które będą identyfikować daną firmę. Najczęściej jest to logo firmy, ale także może to być krótkie hasło reklamowe. Znakowanie gadżetów jest bardzo konieczne, ponieważ tylko wtedy gadżet pełni jakąś wartość dla odbiorców. Metod znakowania jest mnóstwo, ale poniżej zostaną przedstawione tylko te które dają najlepsze efekty w promocji firmy. Takie gadżety można wręczać każdemu klientowi, szczególnie takiemu który jest związany z firmą wiele lat oraz takiemu, który dopiero dołącza do ich grona.


Grawerowanie laserem

Grawer laserowy to technika wytwarzania obrazów, która mieści się na specjalnej oczyszczonej powierzchni przy pomocy lasera. Laser posiada właściwości, które usuwają określoną ilość materiału, np. litery, grafiki, wzory, symbole lub obrazy. Powstałe efekty są wyryte w danej powierzchni.
[Więcej na temat grawerowania laserowego]



Nadruk UV czyli FULL COLOR

Druk cyfrowy UV polega na przeniesieniu obrazu z wałka na nośnik. Wałek jest naświetlany. Nośnikiem może być tektura, satyna, folia lub papier. Materiały jakie mają zostać przeniesione są pobierane bezpośrednio z pliku, pendrive lub płyty. Koszty takiego druku są niskie oraz można wprowadzać zmiany w pliku w każdej chwili. Druk cyfrowy jest obecnie prostą i szybką formą znakowania drukarskiego. [Więcej o nadruku UV]



Tampondruk

Technika drukowania, która polega na znakowaniu nieregularnych i nierównych powierzchni.
Ta technika pozwala na wykonywanie oznaczeń na rozmaitych powierzchniach. Przy pomocy metody znakowanie tampondrukiem można znakować szkło, drewno, gumę, skórę i metal. [Więcej o tampondruku]



Tłoczenie logo

Jest to metoda, która polega na naniesieniu na określony gadżet projektu poprzez specjalnie przeznaczoną do tego płytkę metalową, przy użyciu wysokiej temperatury i wysokiego ciśnienia. Tłoczenie logo możliwe jest na materiałach skórzanych i skóropodobnych oraz na tworzywach.

[Więcej o tłoczeniu logo]